balkong fix....

2009-04-28 19:46:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår köpte jag lite blommor till balkongen & på kvällen fixade jag klart med den....riktigt bra blev det =) eller helt klar vart de inte...ska få ihop min lilla fontän också och köpa lite vattenväxter till den samt få ut mina plantor.


 


I fredags var jag & syster på söder & träffade en gammal klasskamrat till henne som hon inte träffat på flera år. Vi hade jätte trevligt & satt på hans ställe & blev bjudna på jätte goda drinkar =) Det var riktigt mysigt.

Och i lördags hade vi grillkväll & singstar. Vi grillade jätte gott kött och jag gjorde en hemmagjord potatissallad till.
Så drack vi jätte goda drinkar me, med färskpressad apelsin juice bland annat =) riktigt gott.

Gjorde ett jätte fynd förra veckan, köpte en 160 säng för 600kr. Värde ca.8000kr. Så jag är riktigt nöjd!
Speciellt nu när man har så dåligt med pengar också. Handlade mat för dom sista pengarna iaf så det har jag denna månad.

Måste städa lite nu, har röjt runt här hemma & shit vad här ser ut haha. Hoppas jag inte fastnar framför tv:n bara innan desperate housewifes börjar för när det börjar är det kört =P

Puss puss

Kommentarer
mamma

va fint det blev...puss

2009-05-23 15:25:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu