Sammanfattning...

2009-04-21 01:19:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hmm....av lite mer en helgen som tänkt kanske haha =)

Ja vart ska man börja...kanske med att säga att man kommer bli arbetslös i september. Alla har blivit uppsagda för att butiken ska läggas ner. Det är verkligen en jobbig situation, när man suttit där och tittat på nyheterna eller läst i tidningen om alla som förlorar sina jobb & man bara är glad för att man har sitt iaf. Så kom det här som en bomb bara. Helt plötsligt är ens säkerhet, till allt igentligen, som bortblåst. Det är väll som alla säger att allt löser sig, men det är fortfarande för nytt för att faktiskt tro på det.
Ingen motivation att gå till jobbet så som det är nu heller. Man får försöka nöta in i huvudet att de faktiskt löser sig endå....

Lägenheten blir mer & mer iordning nu iaf. Har inte fått upp alla grejor till smyckestillverkningen ännu dock. Det mesta är uppe men behöver köpa fler boxar till pärlorna. Hemsidan fungerar utmärkt nu iaf. Och heter nu endast
www.litetsmycke.se Jätte roligt, men just nu måste de pausas med smyckerna då jag har såå mycke annat som måste redas ut lite innan man får ro & inspiration till att göra något.

I helgen har jag & mina favoriter haft jätte mysigt =) I fredags satt vi först hos mig, sedan på hemmafest hos Viktor & tillsist Garbo. Igentligen var inget planerat till fredagen utan vi skulle festat på lördagen, så ingen orkade det på lördagen sen, utan tog det lugnt med god middag & goda drinkar istället. Inget fel med det, men dom andra tyckte nog jag var tråkig när jag domna helt okontrollerat i soffan vid 23 =P......Sorry, hade bara sovit 2 timmar natten innan och sedan jobbat. Så jag hade anledning att vara trött. =)

Idag åt vi jätte god middag med bakpotatis & min hemmagjorda skagenröra...mmmmmm....det var riktigt gott. =) Det behövde jag då jag inte alls mådde bra på jobbet idag & fick gå hem. Ush...tröttsamt.

På tal om tröttsamt är det dax att krama kudden nu... =) Puss puss ♥


Lite pix från helgen.

  

På hemmafest hos Viktor: Sue & Börje är så söta =) , Jag

 

Lördagsdrinkar, som B också verkade gilla =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu