Willma njuter också av solen =)

2009-04-03 22:51:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Guud vilken skönt väder det varit idag. Invigde min skinn-jacka & solglasögon. (haha Hugo har precis ätit & rapade jätte högt här bredvid...va ju bara tvungen att få med de)
Var ledig idag, fast det var personal möte en timme som jag va tvungen att gå på. Men de gjorde inget, fick ju gå hem sen =)
Jag & hundarna satt på balkongen & njöt av solen. Solen ligger på hela eftermiddagen på min balkong. Jag ställde en stol vid balkongräcket som Willma tyckte det va jätte roligt att stå på & titta ut =) vet inte hur länge hon stog där & sola & tittade på allt som hände utanför.





Jag är så himmla trött så jag tror faktiskt att jag ska gå & lägga mig nu. Ska upp tidigt & jobba imorgon. Va tråkigt att gå & lägga sig kl.23 en fredag kväll. Men tänker inte sitta uppe & vara trött bara för att de är fredag ;)
Imorgon ska jag träffa tjejerna o Boris så de ska bli mysigt iaf =)

Natti natt ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu