Fixa & dona

2009-08-05 22:49:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Håller på för fullt med min blogg. Ska precis sluta för jag orkar inte mer. Det är så störigt när jag inte hittar det jag vill ändra. Vill ändra så linjen mellan headern inte är blå och jag vill att rubriken på inläggen ska vara större. Det sistnämnda går det inte att göra i entry headers så jag vet inte hur det ska gå att ändra på det! *suck*.... Jag lägger ner det här för ikväll och tar det en annan gång =)

Puss
Ps. Taskigt att suktas med Malibu Jessica!!! =D Hoppas du dricker åt mig också ;) haha


Kommentarer

Med tanke på att drack upp hela flaskan kan man helt klart säga att jag drack för dig också! Tyvärr förlora vi mot killarna... Men men, kul hade vi! Synd att du inte var med bara! Miss you! Puss

2009-08-06 22:22:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu