Gekås-Ullared

2009-08-05 20:16:45 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..





Herregud vad folk det var igår. Vi åkte vid 9 och var framme runt 11.
Vi hade jätte tur att få en plats ganska nära entrén. Men när vi kom fram så var det världens kö!
Man fick gå runt som en bana för att det inte skulle bli för lång kö så och att det skulle rulla på lite. Vi fick vänta ca.35-40min innan vi fick komma in.
Janne tänkte tränga sig förbi först i början men det tänkte inte jag göra! Man får väll stå i kö som alla andra. Då vart han lite butter och gick efter mig. Körde på mig 3gr med vagnen utan mening också haha. Va irriterad jag blev. Man får ju se sig för. Han körde på en kvinna med, utan att säga ursäkta. Jävla stress. Orka med sånt!

Väl inne så gick jag åt ett håll och dom andra åt ett annat eftersom det är så stort där inne och man skulle hinna med att gå och titta på det man själv ville titta på.
Hittade vad jag ville ha iaf.
En foccacia grill (man kan grilla allt möjligt i den som kött också iof), en fritös, lite krukor, lite godis, kattmat =), muggar, värmespolar och lite mer småsaker.
Sen har jag köpt lite födelsedagspresenter till min älskling också =) en vill jag igentligen inte ge bort haha, för den var så fin...men han ska få den, för den var ju köpt till honom.

På vägen dit fick jag vara kartläsare



Och på vägen dit körde vi förbi...haha..Mimmi, titta på denna bild! =)



kvibille.. gud va tråkigt för andra att läsa eftersom det är ett internt skämt =)

Sen vart jag helt lyrisk när jag såg Mackans resturang och kyrkan!!....



vet inte om man ser på denna bild, men lägg märke till mitt happyface i sidospegeln =P
Varför jag vart så glad var för att, för det första, jag kände igen mig, sen kom Tvååker och då var jag helt säker på att jag kände igen mig. Det var nämnligen där jag och Marcus var förra året och bodde i ett hus. Och vi hade så himmla mysigt. Det var verkligen en bra resa =)
Dit vill jag åka igen! Och då att man hyr hela det huset och tvingar med sig några fler =D Jessica vill nog följa me, och Sue också =)

Orkade verkligen inte skriva något när jag kom hem igår. Åt middag och somnade jätte tidigt. Sover ganska dåligt i denna säng. Längtar hem till min egna säng. Denna resa har inte varit direkt vilosam för min del som jag hoppades på. Men kommer nog ta ut mina sista semesterdagar någon gång snart. Behöver dom också.

Allderles för långt inlägg redan för att skriva om idag också....
Och mår för illa just nu endå för att skriva om den..
Tjingeling
 

Kommentarer
Mackan!!!

Gu va bra skrivet. Kul att se kyrkan och gk.s vill också va där och handla. Skönt att du blev påkörd. Kommer ihåg förra året hur tokig jag var på folk som gjorde det.



Puss puss



/M

2009-08-06 02:29:09
Mimmi

Kvibille! Hahaha jag hör din röst i huvudet nu hur det låter när du säger det haha

Jag saknar dig!!! :( Kan du komma hit snart? puss och kram

2009-08-08 17:04:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu