Utomlands?

2009-08-11 13:49:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi och skulle ta ett dopp. Och vi hittade världens mysigaste ställe! En liten strand med stora träd som hade fallit ner i vattnet. Såg nästan ut som utomlands. Så jag är ju bara tvungen att lägga upp lite fina bilder =)



   



Hugo hade det väldigt mysigt! =)



Senare på kvällen åkte vi till Sundbyberg för att jag skulle få äta Sushi och det var såå gott.
Sushi King är en av dom bästa sushiresturangerna jag testat. Dom är super trevliga och man får alltid byta ut någon bit man inte gillar till räka. Det brukar ALLTID kosta extra där jag har varit.
Nu vart jag sugen på sushi bara för de =)
Jag kan inte äta någonting knappt för att jag mår så jäkla illa. Blää.
Hoppas det blir bättre snart.

Puss

Kommentarer

gravid? ;)

2009-08-11 14:14:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu