Varm dag, det behövs vattenmelon

2009-08-06 14:22:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken hetta det är idag!
Jag har legat ute och försökt sola lite, men blir för rastlös för att ligga och pressa ens min.
Mår fortfarande illa idag. Fått i mig en massa vattenmelon.



Så gott, och det behövs vattenmelon i denna värme. Är så dålig på att dricka vatten.
Jag har knappt kört någon fyrhjuling kom jag just på! Katastrof. Det måste jag göra. Åkte med Hugo första dagen vi kom hit =)

Igår när jag målade naglarna så ville Max också måla sina. Kunde ju inte låta bli att fotografera hans fina naglar =D



Han är så söt, helt nöjd går han och tittar på sina fina rosa naglar =)

Vi var på loppis igår och där hittade jag en söt liten träkorg för 5kr =) det ska målas vit eller ljusgrå när jag kommer hem. Perfekt liten svamp korg =D eller att ha blommor i på balkongen.



Får se om jag och mamma inviger den senare när vi ska gå och titta efter kantareller.
Nu ska jag ut i solen igen...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu