Blöta & jävliga

2009-12-07 17:56:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nä, det blev inget resturangbesök. Det var fullbokat på den resturangen vi skulle på. Och sen gick vi runt i 1timme för att hitta en annan vi ville gå på. Helt blöta och jävliga åkte vi hem och stekte fläsk med kokt potatis och gräddsås haha. Det var gott det me =)

Igår var vi på adventsfika hos Sue och Thisse. Det har verkligen blivit hemtrevligt där sedan Sue flyttade in =)
Synd att lilla Nettis kände sig krasslig och inte orkade gå =( Och skit trist att Criss inte dök upp heller. Men, better luck next time. Då blir det hemma hos Jess =) Våra adventsfika-söndag är verkligen en bra idé. Massa mys och snack.

Idag skulle jag ha gått med hundarna till aggility banan. Men det var så jäkla tråkigt väder så det blev hemmamys istället =)
Sen har jag diskat och städat lite. Men nu orkar jag inte mer. Kan göra klart imorgon. Om jag orkar. Men nu är det ganska fint här iaf.
Sitter och fördriver tiden lite medans min router laddar om. Jag har fått ringa kundtjänst för att få hjälp med den, då den krånglat en hel del. Så nu ligger den och ska vila efter att den har blivit nollställd, och sen ska jag ringa tillbaka om 10min.
Hoppas det fungerar sen. Jag får ju ingenting gjort med hemsidan annars. Måste sitta här i hallen på golvet för att ens kunna vara inne på nätet. Så det blir inte mycke med de =)

Nu ska jag slö surfa lite så tiden går fortare.
Hejs svejs..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu