Mysig 1:a advent fika

2009-12-02 20:42:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj vad tiden går fort!
I söndags var det redan 1:a advent. Och några av tjejerna kom över till mig på fika. Jag och Sue hade gjort lussebullar, knäck, mjukpepparkaka och glögg. Det blev som en liten buffé som alla satt och mumsa på =)
I lördags var vi också hos mig. Tanken var att vi skulle till Garbo, men lillfia fick inte komma in. Så då tappa vi humöret och valde att åka hem då klockan redan var så mycke. Jess fick ju endå sitt v.i.p kort när hon var 20. Så det borde varit lungt. 



Men vi var på gott humör fram tills dess iaf =)

2:a advent är det hemma hos Sue och Thisse.

  



En riktigt mysig 1:a advent fika blev det =)

I övrigt har tiden bara som sagt gått så sjukt fort. Har varit med Sue i måndags. Sen jobbade jag igår och ska jobba fredag & llördag nästa gång.
Imorgon blir det tvättstuga..uuuush! Så kommer Mamma & co över också, mysigt =) Undra vad jag ska bjuda dom på för mat eller fika =) sushi kanske? =D Då blir mamma glad iaf.

Nu ska jag pussa på Marcus som nyss kom hem, så ska det lagas middag också.

Puss puss =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu