Mysiga sötnosar & snö-monster

2009-12-17 16:52:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse hade jag & två riktigt mysiga sötnosar i famnen, en riktig mys morgon kan man lugnt säga =)

  

Vi låg i sängen till ett & drog oss från att gå upp. Men man kan inte sova bort hela dagen, så vi tog oss upp för att gå ut.
Riktigt fint väder ute idag. Snöade stora flingor från himmlen och det är hur mycke snö som helst ute nu.
Lilla Willma såg ut som ett snö-monster då hon täcktes av all snö. Men roligt hade hon =) Hugo också för den delen.

 

Idag ska jag försöka gå igenom alla smycken som ska fotas & läggas upp på hemsidan.
Det är bara det som saknas nu. I övrigt är sidan nästan klar. Lite små info ska upp också.
Men bra blir det iaf. Jag börjar bli mer och mer nöjd.
Gå in & titta hur långt jag kommit än så länge...

www.litetsmycke.se

Sen måste jag bara säga JIPPIE JIPPIE JIPPIEEE.....imorgon kommer Mimmi hem!!
Guuuud vad jag saknar dig! ♥


Sen för att svara på frågan om den stansade ringen så behöver man stansar, madrel, skruvställ, hammare, och självklart en ring ;)
På pagoni.se finns det ringar att köpa. Men annars kan man köpa en sådan ring med valfri text på min hemsida.
Den är inte upplagd än och jag har endast 1 kvar.
Det är lite pyssel med att få ringarna bra och övning ger färdighet. Mitt tips är att öva på något mindre dyrt först =) 

Kram kram =) 


Kommentarer

HIHI, sötnosarna..får ta med Buster så dom får leka i snön allihopa..han älskar också snön..kolla bilderna på min blogg =) han borrar verkligen ner sig =)

vi syns ikväll =)

puss

2009-12-18 11:17:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu