4 Sötnosar

2009-07-31 23:42:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad gott det var me grillat. Behövde verkligen äta också eftersom vi inte ätit någon lunch.

Glömde säga att jag gav mig själv en blåtira haha. Skulle sätta på mig bältet i bilen, så var den jätte trög så jag fick dra upp den mera för att den skulle gå runt mig. Med världens kraft får jag dra i den där som får för sig att helt plötsligt bli jätte lös så handen bara flög tillsammans med metalgrejen som sitter på bältet, precis bredvid ögat. Vilken jävla smäll! haha... gjorde så ont!! Så imorgon kommer jag nog ha en jätte blåklocka. Börjat synas redan nu. Typiskt klantskalle Inger.

Elsa fick bli trött idag, för första gången på länge tror jag. Jag satte igång trädgårdsslangen för att spola av henne när hon hade varit nere i dammen, och den var rolig! Hon högg efter strålen hur länge som helst. Så jag rörde runt med den så hon fick springa efter. Hon sprang hur länge som helst. Och var helt slut sen. Det behövde hon. Imorgon om det är soligt blir det jaga vattenstrålen igen för hennes del =)

Jag är jätte trött, så det blir läggdax för min del.
Här är fyra små sötnosar innan jag säger gonatt =)


 

  

Puss gonatt ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu