Dumma hund & dumma Kalle!

2009-07-27 15:29:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var ute med Hugo & Willma för ett tag sen och vi mötte två andra hundar som Willma har hälsat på tidigare utan problem.
Men sen missade jag vad som hände för helt plötsligt så hugger en av hundarna Hugo! Han fajtas ju tillbaka men blev biten ganska ordentligt och den andra hunden var större... han pep som bara den för att han hade ont. Men som tur var fick han inga sår. Dumma hund!
Han var helt omtummlad sen. Lille Hugo =(
Jag han jue inte se vad som fick den andra hunden att bita, men ägaren verkade inte ha koll på hunden alls. Kunde knappt hålla i den även fast det var en man som höll kopplet och hunden inte var speciellt stor.
Aja, allt gick jue bra iaf.
Men ägaren brydde sig inte heller om att fråga hur det gick. Han var nog inte helt 100 den mannen.

Idag åker Lillmiss hem =( buhuu...ush va tråkigt. Hon är jue så söt. Och Hugo kommer sakna henne. Dom har blivit jätte bra kompisar nu, busar och har sig.
Dumma Kalle! Du får inte ta tillbaka henne.
Fast han saknar ju henne såklart.

Och nej, Hade världens huvudvärk och mådde så sjukt illa imorse så jobb blir det inte. Mår fortfarande jätte illa så jag blir snart knäpp!
Och ingen kamera är lagad ännu! Har ringt och frågat vad fan dom håller på med. Jag lämnade in den 27 Maj!
Det är ju helt sanslöst att dom inte får ordning på den. Snart kräver jag en ny som ersättning för att dom slarvat så mycke.

Funderar fortfarande om jag ska följa med mamma till skåne. Kanske kan låna pengar av mormor till tågresan.
Jag behöver komma bort och bara ta de lugnt. Även fast jag är hemma sjuk så går det inte att vila. I skåne finns det bara vila att göra =P
Marcus har sett ett jobb i Helsingborg, så det kanske blir en flytt ditt haha...nää, det tror jag inte.

Nu ska jag ta en till Alvedon innan huvudet sprängs.
Ha det bra gullisar!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu