Lång helg

2009-07-06 15:45:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken helg... I fredags var jag bara hemma & städade, sen i lördags var vi över hos Chriss & Jonas. Det var jätte mysigt. Tills jag fick en gråt-attack. Varit så förvirrad på senaste ang. allt.
Sue & Ida var kvar här hos mig hela dagen igår. Vi spelade kubb & åt en jätte god kycklingsallad. Behövde verkligen deras sällskap. Tack sötnosar för att ni ställer upp!
En av mina favorit tidningar droppade ner i brevlådan idag. Hittar alltid fina inspirations bilder i den.



Ska göra mig iordning nu och sen äta något. Hörs senare...
Puss & hej

Kommentarer

Älskade vännen! tack för i lördags! Det var jättejättekul verkligen! Synd bara på att du och jag blev grinpellar båda två :-) Men så kan det vara ibland... ibland är det skönt att "få ur sig" saker också!



Ville bara säga hej, och att jag äntligen hittat din blogg ;)



Älskar dig vännen! Hoppas du vet att jag alltid finns här. Jag är så lyckligt lottad som fått lära känna er och få vara en del av ert gäng.

2009-07-06 17:21:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu