Och Inger hon är tlöööött..

2009-07-29 22:46:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken dag. Upp och ringa samtal, städa massa hemma, tömma lokal, ringa samtal igen, städa lokal på skräp, ut med hundar, packa, mata hundar och katt, ringa några samtal till m.m m.m Allt skulle vara gjort innan 15 då Janne kom och hämta mig. Vi åkte till båtklubben och grillade. det blåste så kallt där vid vattnet så jag satt och var kallt hela tiden. Iskallt i vattnet me! Dom hade tänkt försöka få mig att bada men icke! Det kunde dom glömma, jag har blivit badkruka.

Imorgonbitti åker vi. Ska bli så skönt att komma iväg... men jag saknar Marcus och önskade att han hade kunnat följa med =(
Nu ska jag ut med hundarna sen försöka sova lite så jag kommer upp imorgon. men jag kommer försöka sova i bilen... blir så jäkla åksjuk.

Gonatt och nästa gång vi hörs är jag påväg till Skåne!  Woohooo =P
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu