Painball...

2009-07-10 22:17:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Var helt färdig igår!
Först när jag skulle cykla till jobbet hoppade kedjan av så jag slinter och river upp halva vaden på pedalen.
Bra start!  Fick stå och mecka lite & sen iväg.

Efter jobbet drog vi iväg för att spela paintball....snarare PAINball. Fy fan. Vi körde tjejerna mot killarna och Zäta tittade på mig med mordisk blick och hån skrattade... jag var så rädd!

Första omgången var jag ensam kvar av tjejerna mot Philip & Kalle....haha...stor chans jag har då?! Philip och jag får syn på varandra och börjar peppra som fan mot varandra. Och han lyckas få in en träff i huvudet på mig, där masken INTE sitter. Och det började såklart blöda. Kom splitter från kulan. Ont!

Och resten av spelet gick mindre bra...min jävla skyddsmask immade igen hela tiden, och färgen hade gjort det suddigt även fast den var borttorkad. Fick sitta helt still bakom en jävla gran i 5min och vänta ut tiden för jag såg ingenting! Skit trist!
Sista gången hade dom på någon spray på glasögonen som förhindrade imma. Och jag var helt tokig där ute...sprang, kröp och lurade på grabbarna...Va jätte roligt...Vart verkligen insatt i spelet...vilken adrenalin man får.
Dom tyckte det var så bra att jag & Nettis hade blont hår för man såg oss så bra....så sista gången hade jag en grankvist på huvudet! Hahaha....Och ingen såg mig! =)
Jag hade tagit mig över till fiendernas sida och satt på ett perfekt ställe där dom gick förbi hela tiden. Marcus kommer krypandes en bit fram och jag tänker bara...Moahaha...nu ska han få...så funkar inte mitt gevär!!! Jag drar i säkringar och skakar på det m.m som dom sa att man skulle...men det funkar inte! Ser bara honom krypa längre och längre bort och ja blir så sur!
En liten stund senare kommer Kalle krypandes precis nedanför mig och ser inte mig alls...Ger du dig! sa jag bara bakom honom...med en suck och en väldigt besviken röst sa han bara aaah. =D Sen var spelet slut...och i 10min hade jag inte kunnat skjuta ett enda skott.

Sår i huvudet, en bula samt jävulskt ont i knäna för att man krälade runt som bara den har man nu. Och jag är inte ensam om att ha ont! =)

Ps. Jag fick min hämnd på Philip iaf, han fick ett skott mitt mellan ögonen på masken av mig ;) haha...mitt i prick!


Kommentarer

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHA HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! HAHAHAHAH!!! HAHA

2009-07-11 00:07:01
veronica

hahahahaha låter som ni hade det riktigt skoj =))) synd bara att d inte knnde skjuta när du hade såna chanser...kram

2009-07-11 22:11:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu