Tack alla underbara!

2009-07-15 23:09:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Min dag fram till 2 har varit skit stressad. Skulle på 15min hinna dammsuga, duscha och göra mig iordning..haha..omöjlig uppgift!
Inge roligt på jobbet heller..även fast jag tog det lugnt och inte fick mycke vettigt gjort sista timmen =P

Men min dag har endå varit perfekt! Kunde inte bett om mer...min familj & vänner kom över och åt tårta och myste.
Thisse ringde mitt i allt och störde haha...näää...=)) Tack för din fina lilla sång =D

Har fått jätte fina blommor, jätte rolig korg med massa roligt & fint innehåll, lite pengar, en spikmatta, ett presentkort på Panduro & ett fint silver armband. Och jag är överlycklig över allt!!!!
Tack alla underbara för att ni kom över & firade min födelsedag och att ni gillade tårtan =D


Obs! Lägg märke till Willma som lurar på att få panga ballongerna som sitter på korgen. Hon älskar de! =)



Visste inte vad man hade en spikmatta till så jag vart lite fundersam om det var ett skämt först...haha.. men sen när dom förklara vad det var så verkar den jätte bra!
Den ska motverka stress & depression bl.a så den ska jag absolut testa ikväll.



Vi har ätit den godaste middagen jag ätit på jag vet inte hur länge idag. Till förrätt åt vi färsk minisparris, och till varmrätt åt vi hummer och små skålar med jumbokräftor som man skalade och satte i skålarna tillsammans med créme fraiche och rödlök. Sååå gott. Jag var i himmelen och ville inte tillbaka haha.
Till efterrätt smällde Marcus i sig en HALV tårta och mådde lite illa haha...konstigt =P

Imorgon har jag ett jätte viktigt möte med Arbetsförmedlingen. Hoppas det går bra.
Är jätte trött...känns som om jag kommer somna strax...men ska ta ett bad först.

Hoppas eran dag har varit lika bra som min, även fast ni inte blivit bjudna på min goda tårta =)
Ps. Mimmi, det är bäst för Usama att han gillade tårtan när vi gjorde ett sånt besvär för att han skulle få den! =) haha

♥♥♥

Kommentarer
veronica

låter som du har haft en bra dag =))

håller tummarna om i morgon kram

2009-07-15 23:12:51
Mimmi

Ja Oussama gillade tårtan! Usama vet jag däremot inget om :P han sitter väl i nån grotta nånstans haha

2009-07-16 17:19:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu