Stansar

2009-07-12 01:00:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag äntligen köpt stansar!



Gud va roligt....vill börja göra smycken nu! Men har inte några brickor ännu. Hamnar på önskelistan.
 Köpte även ett graveringsverktyg som är otroligt svår att skriva med. Öva öva öva.
Sen har jag fyndat en jävla massa blommor dom senaste tre dagarna. Så det är hur mycke blommor som helst här hemma...älskar blommor!

Ikväll har jag varit med tjejorna & suttit & snackat en massa. Rökte vattenpipa också. Så gott =) Mimmi din svikare som inte kom över igår och boffade med mig haha =P
Imorgon ska brudarna komma över igen så ska vi fixa varandra och sen fotografera varandra....man har inte så många seriösa bilder som är fina på sig själv. Så vi får se om det blir bra =) Hoppas det...kanske kommer upp lite fina pix imorgon haha ;)

Nu ska jag gå och duna...
Zzzzzzzzzzzzz.......
Gonatt ♥


Kommentarer
veronica

ohh då kan du ta foto på mig sen och barnen... kram

2009-07-12 20:49:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu