Vila

2009-07-02 00:13:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu måste jag försöka vila! Jag är oerhört dålig på de, även fast jag är sjuk så måste jag göra massa saker. Haha...(Sue, som vi pratade om.)
Jag är helt färdig & läkaren sa att jag ska vila. Men jag städar & går långpromenad med Willmi endå. Och nu är jag helt färdig. Nää.....bättre på det måste jag bli.
Det är så störigt att precis när man ska ha rivstart på träning & äta rätt så är man sjuk. Det slår aldrig fel =)
Äter som jag ska iaf..eller...nästan...slarvar lite med mellanmålen..men jag tränar ju inget nu istället. Då behöver man ju inte lika mycke mat. Eller? =)  Nää, klart man inte behöver...man behöver inte äta mer än vad kroppen gör av med.
Tagit en massa söta bilder på Molly idag. Men dom kommer upp imorgon...är en morgondag som måste sysselsättas också =)

Natti natti alla sötnosar



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu