Vilka snyggingar

2009-07-13 14:24:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår tog vi foton ute & alla vart så fina. =D
Ska fixa ihop en liten bildvisning senare efter jobbet så ni får se =)

Har äntligen gjort klart min sänghimmel som jag skrev i inlägget innan. Har inte vetat vad jag ska göra med mitt sovrum riktigt, men nu börjar det bli klart.
Ska fixa en fin fotovägg på mina nära & kära precis framför sängen där det är en helt tom vägg.



Och det kommer bli riktigt bra....foton ska skrivas ut & vissa ramar ska målas om.
Ska till jobbet om en liten stund så jag borde göra mig iordning nu..
Hörs kanske senare.

Puss & kram på er allesammans!

Kommentarer

Hej Inger! Shit pommes frites, du bore verkligen pyssla med inredning!! du har verkligen gjort lägenheten jättefin! Och väntar med spänning på hur era bilder blev!! Kramar Lisa

2009-07-13 22:32:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu