Eget postkontor..

2009-06-08 23:49:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Med tanke på hur mycke som jag skickar hela tiden så känns det som jag driver ett eget postkontor här hemma haha. Nu är jag inne på sista veckan iaf på saker att sälja..och det känns så sköönt att snart va klar med allt.

Hur kommer det sig att man alltid får stressa även fast man har all tid i världen??? Så är det för mig iaf och så var det som vanligt imorse när jag skulle till jobbet. Dagen gick otroligt långsamt idag =(...Ingen Jessica eller B...Bläää...Men köpte en fin kjol iaf en svart från Nike...den ska jag ha på mig imorgon om det inte är för kallt.

Jätte hungrig var jag också efter jobbet så i affären handlade jag alla sötsaker som fanns...jag var jätte sugen på allt =D...Sen när jag kom hem så åt jag middag och var sen inte ett dugg sugen på något av det jag köpt. Så kan det gå...=) men nu har jag iaf gott hemma =)

Finns en lägenhet i Farsta som kanske e aktuell...verkade ganska bra iaf. Vi får se hur det går...ska maila dom nu och försöka styra upp en visning med dom.

Dax för att äta lite godsaker...sen sova...haha...bra kombination...därför man har sömnsvårigheter? ;) haha nää..faktiskt inte =)...Natti natti



 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu