En till York..

2009-06-24 18:52:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Willma är nu ny friserad & gud vad päls hon hade! Visste att hon blivit långhårig men allt hennes ull märker man inte av riktigt. Hon har bara sett fet ut haha. Nu har jag bara lite småfix kvar med henne. Bättra på runt tassar & lite vid öronen. Det såg ut som om jag hade en till York när jag var klar! =)
Innan såg det ut som om hon hade skägg också..haha..Titta före & efter...



Haha...hon ser ut som han i star wars



Och nu..när matte har varit framme med saxen...inte riktigt klart..men söt och liten blev hon. Lite skillnad? =)

Sitter på balkongen nu & Molly håller mig sällskap. Hon ligger på planteringsbordet och sover.




Klumpen är borde vara borta i magen men det är den inte!
Kanske för att man fortfarande känner sig förvirrad.
Blää...Nää...gå på vad man känner är rätt. Och just nu är jag bara glad över att Börje är hemma. Så vi kan äta något och gå på en promenad med Willmis.

Måste gå, Willma kastade just ner sin råtta från balkongen och vill otåligt gå ut och hämta den...
Puss

Kommentarer
veronica

hahahah va sött hon är vilken skilnad det blev =)))

har du en katt unge???

kram vero

2009-06-25 20:14:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu