fan vad jag är bra...

2009-06-05 01:21:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I did it!! Städat hemma...äntligen blev det av!! Och gud vad sköönt det är nu när det är klart.. Måste hålla efter bättre men varit så trött. Jag känner mig så lättad nu. Helt sjukt vad ett städat hem har lugnande effekt på mig.

Sen har jag övningskört ikväll....från Marcus till mig...och fickparkerat för första gången!!!! det gick jätte bra...fick göra om första försöket för jag hamnade lite fel så jag hade kunnat hålla på fram & tillbaka hur länge som helst. Så jag gjorde om det och sen satt de =D Fy fan va bra jag e..haha.
Skulle vilja ta körkort nu men måste spara pengar...och just nu finns det inte så mycke att spara...Men det kommer.
Kort på min fina parkering kommer upp imorron =D

Puss gonatt sötnosar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu