Halft handikappad..

2009-06-02 00:27:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har jätte ont i fötterna! Stort sår på höger häl & på vänster fot längre fram vid tårna. Så hur jag än går så gör det ont! Tog forever att ta sig till jobbet idag haha. Men kom fram iaf =) Lite försent bara...

Hugo är hos mamma igen denna vecka. Willma fick vara kvar hemma. Hon har fått bada & luktar jätte gott =) Ska se om jag orkar klippa henne imorgon. Har så mycke annat som ska göras så jag får se om jag orkar.

Ska upp tidigt imorgon så jag ska nog gå och sova nu...
Sov gott...Puss

Ps.kommer vara skit trist på jobbet imorgon...Och inge sällskap till jobbet heller =(


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu