Midsommar bilder.

2009-06-21 12:47:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick bilderna från midsommar av Sue igår. Och det gjorde mig lite gladare iaf =) Tur att man har så bra vänner!


Syster & jag påväg till Jessica


Balongerna Jess fick på sin födelsedag fanns kvar men började se lite..hmm..hängiga ut haha =)


Kära Thisse var hemma på besök. Don't go back to Norge! =(


Rami & Simon är inte varje dag man träffar heller! =)


Min lilla Willmis fick vara med & fira. Hon klagade inte, hon fick grillat kött till middag! =)


Vi hade mysigt iaf! =) My girls! =)


Såå fin bild på Sue & Nettis! ♥


Ingen midsommar utan att grilla! =) (Jag som nästan ville strunta i de)


Inte en midsommar utan regn heller för den delen =)

Vi hade iaf tur med att det slutade regna när vi skulle ut för att grilla och började regna när vi nästan var klara =)
Men alla visste att åskan & regnet var påväg när mitt hår reste sig! Haha.
(Mimmi, jag berättade om i mellanstadiet...don´t kill me =) puss)



Det blev iaf en lyckad kväll...och jag ångrar inte att jag gick och la mig vid 2...för dom andra var uppe till 7! Och det var någon som somna som Pippi med fötterna på huvudkudden direkt när hon la sig på sängen =)


Sötis Jess =)

I've got magic beans =) (För er som har sett Vänner förstår vad jag menar...ni andra...TITTA på vänner!...världens bästa serie!)

Nu ska jag göra mig klar & åka till mamma =)
Puss


Kommentarer

Hahahahahaha, vilka söta / roliga bilder =)

Ni är av världsklass! Älskar dig ;)

Puss

2009-06-21 16:59:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu