Nu jävlar..

2009-06-29 18:39:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag börjas det med kom igång träningen. Kommer starta försiktigt då jag fortfarande är sjuk!  Men måste komma igång lite iaf. Ska till läkaren imorgon förhoppningsvis, då dom inte kunde ge mig någon tid idag när jag ringde, vet inte varför.

Går från veckorevyns kom igång schema & haka gärna på! =)
Till frukost blev det smoothie med hallon, blåbär & yoghurt samt ett kokt ägg.



Till mellanmål en frukt.
Till lunch blev det kycklingsallad



& strax är det dax för mellanmål med ett äpple och keso.
Middagen blir lax med ugnstekta grönsaker.
Än så länge går det bra...haha..jag gillar ju all mat som finns på menyn =P Men att springa ikväll går inte. Jag får ta en promenad med Willmis bara istället och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Hade sån ångest igår..Jag hatar när människor anser sig bättre än en själv för att sen sjunka till lägre nivå genom att hämnas. Vad tjänar det till? Mår någon part bra av det? Hoppas det, så det iaf är värt de.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu