saknar min lilla häst =(

2009-06-08 00:31:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Suttit flera dagar på senaste och tok saknat Backas. Så fick jag lite bilder på honom av hans nya ägare nyss och jag vart helt tårögd! Han ser ut att ha det jätte bra och ser jätte fin ut! Men gud vad jag saknar honom också.
Hittar inte alla bilder på honom...bara två gammla från mobilen =(

 

Lilla sötnosen...eller lilla och lilla =)
Hur som helst är jag super glad att jag hittade en tjej han passade så bra ihop med. Ibland måste man bara inse när det inte funkar ekonomisk eller i kunskap. Det blir en ny häst någon dag förhoppningsvis. Måste bara hitta den perfekta för mig. En havre maskin att skrutta runt på haha =)

Idag har jag inte gjort speciellt mycke. Bara varit hemma. Vi var på Garbo igår efter vi var hos Sue´s inflyttningsfest. Såå fint hon hade gjort iordning hemma =) Så mysigt.
Var jätte hungrig hela dagen...åt en sallad som inte ens hade mättat en liten mus från MacDonalds.

Nyss lagt upp dom sista kläder och så som ska säljas på tradera. Skönt. Det var det sista. Så slipper man det där sen.

Har jätte ont i mitt huvud så jag ska ta och sova snart...puss gonatt


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu