Sjukling...

2009-06-20 09:44:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Midsommar har inte varit någon höjdare för mig i år. Är febrig och har ont överallt.
Va jätte mysigt hos Jess igår men jag mådde inge bra så jag var nog inge vidare sällskap.
Jag ville hem vid 22 redan och bara sova. men jag höll mig kvar och gick och la mig och sov vid 2 hos Jess i väntan på att vi skulle åka hem till mig... jag, Sue och Thisse.
Skulle ha åkt vid tio som jag tänkt från början. Dom var uppe till 7!
Och sen skulle dom inte med mig utan hem på en gång. Suck. Och SL.se visste tydligen inte att det räknades som röd dag/helgdag så vi fick först sitta och vänta 40min på våran buss. (För att sl sa fel tid när vi sökte på nätet)
Sen när vi kom till spånga så kom deras tåg direkt medans jag precis missat mitt.
 Fick vänta 20min där. Tur att jag hade Willmis som sällskap iaf.
 Sen när vi kom fram till Jakan så skulle inte bussen gå förens om 45min. Så det var bara börja knata. Och nu är jag ätligen hemma! Jag och Willma ska bre ut oss över hela sägen nu och sova bort hela dagen! =)

Gonatt/Gomorron =P Sleepy time....
Ps. Det var inte lika kul utan dig =(

Kommentarer
Marcus

Har du inga bilder att lägga upp från midsommar?

Vem var det inte lika kul utan?

Din blogg är sjukt bra.

/M

2009-06-21 02:30:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu