Smoothie, tupplur & en god sallad.

2009-06-11 22:26:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag kom hem från jobbet gjorde jag en sån god smoothie....med jordgubbar och yoghurt. Jag har lite kvar i kylen som jag har till lite senare när jag blir sugen ;)



Efter det somnade jag i soffan helt färdig. Skulle städa men hann inte mer att att bädda & sen vart jag helt sänkt. Sov väll 2timmar iaf. Och det var så skönt. Nu mår jag mycke bättre.
När jag vakna segade jag lite till sen åkte vi och handla till middagen.
Det blev en jätte god sallad. Precis vad jag var sugen på. Lagom lätt.



Äggen på Mickes balkong har kläckts nu & duv-bebisarna är såå söta! Jag var där och titta på dom. Hade tyvär inte kameran med mig, men jag lägger upp en bild sen så ni får se =) Dom ser ut som små blondiner haha. Precis fått lite fjun som är ganska långt och blont/gult =D Spelade in en film-snutt men jag hittar inte sladden att lägga över den till datorn. Så som sagt..kommer en bild på dom små söta sen =)

Verkar som Willma börjar löpa nu också. Hoppas det går bättre denna gången med försök till parning. För det skulle vara helt underbart med små valpar!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu