Som jag misstänkte...

2009-06-02 15:29:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag känner mig själv ganska bra endå =) Slutade 13...var hemma till halv 2...gick ut med Willma som inte gillade att det regnade ute. Hon stog & tittade på mig i dörröppningen som om jag var knäpp som ens ville ut.
Hur som helst så orkar jag inte städa. Jag visste de! Men jag fick bara 1timmes sömn inatt iof. Så jag sitter & håller på att somna här. Men ska inte....klockan är bara 3 =/....då kan jag inte sova inatt!
Det är något strul med tv:n just nu me. Jätte störigt...Vill sitta & slö titta lite..det är en sån dag. Jag har myst ner mig i soffan med täcke & kuddar...så funkar inte tv:n...Har inte haft Canal digital så länge..nån månad eller två...och redan strulat 2gr. Hoppas för deras skull att den kommer igång till Desperate Housewifes ikväll!

Har skickat ett paket till Wille min systerson idag =)...På jobbet hade vi förut massa t-shirts från stadium olympiaden där det fanns olika namn på. Jag hittade två med Willes namn på ryggen. Så står det 08 på framsidan haha =) hoppas James inte kastar dom =) Verro...tycker ni ska flytta från Skåne upp till Stockholm! Saknar er så mycke. Träffas ju så sällan =(
Hoppas han blir glad för tröjorna iaf. Max fick inget...taskig jag känner mig...Nästa gång.


När dom var uppe sist stog dom & blåste bubblor på balkongen. Dom tyckte det var jätte kul även fast det var kyligt ute =) Max är så söt!



Wille.... Lindade in honom i en av mina halsdukar så han skulle vara lite varmare iaf =)


Nää..jag ska äta lite chips & sen vila lite...Hejs svejs

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu