Söt student!

2009-06-06 13:37:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade jag verkligen inte tid att skriva något....direkt när jag vakna gjorde jag mig iordning för att sen stressa iväg till stumpans utspring. Sen direkt efter åkte vi till mottagningen...Gud vad god mat det bjöds på!
Som aptitretare åt vi rostbiff med pepparot, syltlök, rostadlök på en brödbit...haha ingen vidare beskrivning kanske?



Såhär såg dom ut iaf & var jätte goda!
Sen åt vi grillat med färskpotatis & sallad....Mmmmm...nu blev jag hungrig.
Jeanette va så söt i sin studentmössa =) Vilka minnen man får när man hör alla bilar som tutar till studenterna och alla som är så glada. 6år går fort! Men det känns faktiskt som det var länge sen man tog studenten...kanske inte 6år sen men iaf =)

 


Världens sötaste student! =) Hon hade inte lite nallar & grejer runt halsen heller. =D
Dom har en enarmand bandit hemma hos sig som är såå rolig även fast man inte vinner några pengar. Man fick spela med lite kronor som fanns där. Det var endå kul. Den lilla berömda speldjävulen växte lite i mig iaf haha =D Jag och Sue vann iaf 500kr samanlagt...typiskt att det inte var på riktigt. =D Vi fick så smutsiga händer efter att ha stått där för maskinen är inte direkt ny så pengarna vart så smutsiga när dom åkte igenom den =)





Haha...verkligen svarta händer! =)
Sen drog vi hem till mig för att sen möta upp Börje bland annat & vart en liten utgång...Börje var så snäll som betalade för oss fattiglappar. Vi skulle möta upp dom på ett annat ställe först men hade sagt att vi inte skulle gå och sen tänkte överaska dom och komma dit iaf. Men det vart så misslyckat för precis när vi kom dit hade dom dragit till ett annat ställe. haha...Men möte upp dom där istället.
Vi har sovit 3stycken i en soffa inatt så mycke sömn har det inte blivit. Ska ta en tupplur nu så jag blir laddad för ikväll...då är det inflyttningsfest hos Sue =D
Får se om jag hinner skriva lite senare innan jag åker iväg...annars skrivs det imorron....=)

Innan jag avslutar kommer en fin bild på min fickparkering! Men det stog en bil framför så jag hade inte lika mycke plats som på bilden...kanske inte sån stor grej igentligen men för mig va det de! =)



Hejs svejs! =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu