What dosn´t kill you makes you stronger

2009-06-20 18:22:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag trodde inte man kunde ha så mycke vättska i kroppen eftersom det verkar som tårarna aldrig tar slut.
Jag vet att det blir bättre, men hur ska man övertala sig själv det för stunden?
Jag ser mig själv som en stark person som klarat mycket!
Men endå så kommer det som ett slag i magen och känns som att världen kommer gå under.
Jag vet att jag har klarar av värre & det som inte dödar en gör en starkare. Men just nu är jag inte stark.
Det är mycket i mitt huvud jag behöver få ordning på. Men ens beteende är inte det lättaste att ändra på.
Men jag ska klara det!

Har jag lyckats övertyga någon?
Inte mig själv ännu...så det är bara upprepa orden om & om igen.




Kommentarer
Marcus

Va bra skrivet, du e verkligen duktig.

Du kommer att klara det!!!!

/M

2009-06-21 02:26:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu