Yiippee..det är tisdagkväll...

2009-06-09 20:44:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Och som vanligt så är det tv-kväll. Det är den enda dagen jag sitter som klistrad vid tv:n pga mina favorit program =)
Just nu är det Cold case som jag alltid tycker är så spännande. Brukar iof pendla mellan de och Uggly Betty...Sen kommer dom vanliga programen på 5:an som jag inte tror någon missat vad det är för några =)

Varit på Ikea en snabbis idag och köpt tyg så jag kan sy nya kuddfodral till sängen. Sen köpte jag nya knoppar till min byrå så den blir Lite roligare iaf. Så köpte jag såna man fäster under stolsben osv för att inte repa. Ska sätta dom under min välkomms-sten jag har i hallen så den inte repar.

Ska laga lite mat nu...Bara ätit två toast idag så jag är jätte hungrig!

Ha en mysig kväll! =)
Puss & hej


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu