lilla hugo

2009-03-11 23:06:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var Hugo på sin sista behandling för ögonen. Han har haft blåsor på 3:e ögonlocket. Men det har blivit behandlat nu i 3 veckor har jag för mig så det är mycke bättre nu iaf.



Ska på en visning på söndag för ett eventuellt byte av min lägenhet. Inte jätte förtjust i att kanske flytta till Hässelby men de är värt att gå & titta på endå. Behöver verkligen en annan lägenhet.'

Nu har syrran & jag anmält oss till pärlmässan...guuud va roligt! =) Vi ska gå på en workshop om fotografering där också. Hoppas 2 veckor går fort för jag längtar jätte mycke!

Hörs snart! Puss

Kommentarer
Mamma M

Pussa den lilla gullegrisen från mej....

2009-04-03 17:52:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu