Mina älsklingar......

2009-03-06 21:40:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu bor jag hos Borjemons i väntan på att hitta en lägenhet som är mindre en den nuvarande eftersom jag och Marcus har gjort slut =(
Och igår hämtade jag mina älsklingar Hugo & Willma!! ♥♥  Dom har varit med Marcus i veckan & guuud vad jag saknat dom. Dom ska vara här hela helgen =D Så mysigt imorse att ha dom att krama på.




Veronica ringde idag & frågade om jag ville gå på pärlmässa den 26:e. Vi var på den i somras & det var jätte kul! Så jag vart skit glad när hon frågade. Det är roligt att vi har något gemensamt & delar på som intresse. Så tråkigt att hon bor i skåne bara så man inte kan ses oftare =( Andra systeryster träffar man ju oftare, tråkigt att man inte kan göra detsamma med Verro.
Imorron ska jag Jess & Sue ha tjejkväll med hemmagjord sushi, massage, fotbad, ansiktsmask & massa vin...Det är tjejkväll när den e som bäst ;)
Nu ska jag och Boris snacka skit & dricka vin =)

Puss Sweeties



 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu