Bagare nästa??

2009-05-23 02:19:05 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Bakade chocolate chip muffins idag igen. Dom är väldigt populära här hemma =)  Dom är faktiskt farligt goda. Speciellt när dom precis är klara så chokladen förtfarande är lite smällt. Mmmmmm =)
Idag har det inte hänt mycke. Försökt få tag på tid hos sjukgymnasten men dom hade bara tele tid mellan 13-14 Det visste inte jag =( Nåja, får ringa dom på måndag.

Plockade lite syrener när vi var ute med hundarna. Luktar så gott!! Och dom är så fina på köksbordet =) Jag ääääälskar blommor!



Jag gick inte & la mig förens 10 i förmiddags. Mådde jätte illa & det gick inte att sova alls =( Sov i 6 timmar sen iaf. Ska försöka sova snart för jag ska jobba imorgon. Måste ta igen timmar jag förlorade från mån & tis.
Vi har börjat med total utförsäljning nu. Annons i Aftonbladet. Så det hade vart full rulle på jobbet. Känns konstigt att det ska stängas ner. Vet fortfarande inte vart det slutar för min del. Har ingen aning om vad jag vill göra heller. Suck...helt hopplöst.

Fastnat på Pussycat dolls låt -I hate this part.....gillar den massa.Men denna tjej gör den bra me =)





Fan, man önskar man kunde spela gitarr. Undra hur det går för Thisse med hans spelande.
 Försöker hitta om man kan få den till mobilen. Men allt jag hittar kostar hur mycke som helst. Känns lite onödigt. Då klarar jag mig utan =)

Nää nu ska ett tips upp sen är det mars i säng!

Natti natti

Ps. Mamma du kommer alltid vara 44 & jag vara 18 haha ;) love you! We wish, uppenbarligen är vi så gammla så vi börjat bli senila båda två haha =D

Kommentarer
mamma

HAhaha.....man är i och för sej inte äldre än man gör sej eller känner...eller vad det heter....men då skulle jag vara 120 nåt...nä senil var bättre ...:)Love you toooo.....

2009-05-23 15:06:26
Börje

Hallå baaagarn !!! lääääääääget!!!!!!!!!! =)

2009-05-23 19:39:40
inger

Tjaaaa =) Du åt inte en enda muffins jag tog me!! Hoppas ni har kul ute =)

2009-05-24 00:42:34

du skulle bli bra imponerad om du hörde mig spela och sjunga nu ;)

2009-05-30 02:10:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu