Bröllopsduellen.

2009-05-20 02:30:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tittade precis på Bröllopsduellen med Kate Hudson & Anne Hatgaway. Riktig tjejfilm, and i loved it. =) Riktig må bra film. Sen älskar jag Kate Hudson. Tycker hon är en jätte bra skådis. Och sen är hon såå söt, va avundsjuk man blir =) Den får fyra toasters av fem haha ;)
Jag är inte någon som tänkt på bröllop sen jag va liten som man hör att tjejer gör hela tiden. Men efter den här filmen är man faktiskt lite sugen på att fantisera sig bort, hur man skulle vilja ha sitt bröllop =)



Det blev Blue Moon Bar igår iaf. Stannade inte jätte länge men jag visade mig där för Jeanettes skull =) Sen var Jess & Sue där så de var mysigt att träffa dom me. Inte världens roligaste ställe. Dom verkade lite bittra över att få jobba under en studenskiva eller så hade dom väll inte fått sig något bara ;P hehe.

Har lagt ut lite saker på tradera som jag inte andvänder. Gud va jobbigt det är! Tar ju jätte lång tid. Man måste få med all info så man inte får tusen mail om frågor sen. Så måste man väga osv för att veta frakten. Blää. Det är ganska lätt igentligen, bara det att jag har så mycke som ska säljas så det blir så många annonser. Skönt sen när allt är sålt.
Imorron ska jag försöka att lägga upp resten.

Sitter & försöker förstå mig på photoshop lite bättre. Söker på olika sidor om olika tips & trix. Det är verkligen ett program man måste öva & exprementera mycke med. Men man blir bättre & bättre iaf. I snigelfart men vadå =)

Såg på balkongen idag att min första jordgubbe håller på att växa fram!!!! Weeeii...Gott det ska bli =) Hoppas det kommer många!



Marcus tyckte inte den såg så god ut, och jag måste kanske hålla me...men samtidigt är den ju inte mogen än,eller vuxit färdigt. Han kommer inte få smaka sen bara för att han sa så =P haha. Jag längtar hur som helst att få äta upp den! =)

Nu ska jag skriva upp receptet på min fiskgratäng till er som ville ha de. =)

Kram gonatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu