Dagens tips! Vichys serie.

2009-05-12 14:09:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





Jag har ganska känslig hy. Får lätt utslag när jag är stressad eller är sjuk osv. Då är det ju såklart bäst att sluta stressa & vara sjuk, men ja...inte alltid så lätt kanske =) Så då är det lika bra att förebygga huden så gott man kan. Jag andvände tidigare Clinique's 3-stegs serie. Men när den tog slut tänkte jag prova Vichy's serie från Apoteket. Jag gick dit & bad om lite hjälp & frågade efter prover först innan jag köpte serien i full storlek. Jag vart helt såld! Det gäller att hitta det som passar just din hud men denna kan jag varmt rekomendera att testa. Som sagt, be om prover så känner du hur det känns.
Glöm inte att rengöringen är lika viktig på morgonen som på kvällen & den viktigaste grunden för att få bättre hud.
Glöm inte heller att alla hudtyper är olika & den serien jag har kanske inte passar just dig, så be om hjälp på Apoteket så att du vet att det passar dig.

Kram kram =)




 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu