Fredag, lördag, söndag

2009-05-11 00:23:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken mysig helg jag har haft! Gått lite för fort bara.
I fredags kom Sue & Jess över för att tillsammans göra oss iordning innan Garbo =) Sen mötte vi upp Chris på vägen, alltid ute i sista minuten springandes till tåget, hann som tur var precis med tåget...världens träningspass att springa i klackar haha, så alla var hur varma som helst sen när vi satt på tåget. Men sen vart det party time =) Jessica vart såå full, haha va söt du va ;) Träffade upp J & Börje där och stannade tills dom stängde. Sen sov Jess & syster hos mig. Jessica var så söt när hon sov =D helt däckad =)

Igår var vi ganska sega, men Suss, Ida & jag åt middag tillsammans innan vi åkte till en uteservering på söder där vi mötte upp Jessica. Vi vart bjudna på så goda drinkar!

 



Det är en kompis till syster som äger stället så han va verkligen snäll att bjuda tjejorna på god dricka ;) Den vi håller i vad någon sorbet liknande drink med passon/mango smak tror jag...god & livsfarlig var den! Smaka ju ingen sprit, slinker ner som ingenting. Men som sagt, GOD va den =) Och denna kväll var det Idas tur att bli lite salongsberusad, fnissig & glad haha =D sötnos!
Det blev hemgång redan vid 12 & på vägen hem vid söder hade vi turen att precis missa tåget men samtidigt bli uppvaktade av en väldigt jobbig man som druckit några glas för mycke. Han friade till alla, sprang efter oss & vägrade låta oss vara. Även fast han verkade helt ofarlig så kommer jag alltid tycka det är obehagligt med allt för berusade människor pga det förflutna man varit med om. Vi lyckades iaf bli av med honom efter ett tag & fick åka hem i lugn & ro. Börje sov hos mig, vi åt kycklingvingar och sen tok somna. Skönt att inte sova själv.

Idag sov jag verkligen ut, så skönt. Sen vid halv 7 mötte jag upp Jessica vid Kista. Vi gick & åt på det vanliga stället ;) Spanjoren & deras kycklingfilé. Jag äter alltid den om jag är där. Sen gick vi på bio & såg 17 Again. Den var mycke bättre en vad jag hade förväntat mig faktiskt. Jag tyckte den var rolig. 
Sen vart det hem & nu sitter jag i soffan & tittar på tv. Tittar på Animal Planet, djurpoliserna & det är nästan så man gråter av alla hemskheter djur utsätts för  =( Man vill bara hjälpa dom alla & ge dom massa kärlek. Så tittar man på sina snuttar här hemma & kan inte låta bli att pussa & klappa på dom.


Willma pussar på sin favorit =)

Börjar bli krasslig igen! Marcus som smittat mig. Den jäveln =P Nää då. Men så himmla tröttsamt. Hoppas man känner sig bättre imorgon.

Gonatt, sov gott =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu