Jag älskar blommor!

2009-05-24 00:57:05 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var uppe igår natt också! Helt hopplöst. Sov 2 timmar innan jobbet. Mottiverande haha. Men kom iväg iaf. Åkte till Kista efter jobbet & köpte mat. Vi orkade inte laga. Gooood kycklingfilé som vanligt =) Handlade lite fint till mig själv me. För pengar som ska gå till mat haha men de var det värt. Blev en topp,ett par skor, en ring, ett armband & en hårspray som luktar så gott! Jag hittar nästan alltid fina billiga saker =) Det är bra när det är eko i plånboken.

Men för att återgå till min rubrik....jag kunde som sagt inte sova & vart hur uttråkad som helst, så jag tog kameran & plojj fotade mina blommor bland annat.


           
© inger andersson

Hugo var så söt som höll mig sällskap hela natten =)

Nu ska jag sova!!! Sååå trött...Gör en uppdate imorron =)

Puss & Kram♥

Kommentarer
Mimmi

Men gud vilka fina foton! Du har verkligen en konstnärlig sida...en som är väldigt stor :P haha. Du borde skriva ut dom och göra vykort puss puss

2009-05-24 13:36:26
inger

tycker du :D taack baby...hihi =) va glad jag blir!! puuuss

2009-05-25 00:13:44
mamma

ja bilderna är verkligen jättefina...du får fixa på nåt sätt så jag kan göra små tavlor av dom......snäällllla.puss

2009-05-25 18:44:42
inger

Jag kan fixa det år dig mamma =)...men jag måste fixa en bläckpatron till min skrivare först...puss puss

2009-05-26 01:33:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu