Ordentlig hostmedicin

2009-05-15 00:57:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kunde inte sova någonting inatt pga allt hostande. Hjälpte ju inte direkt att det låg en traktor bredvid heller! Gud vad Marcus snarkade inatt!
Tog lite av Marcus hostmedicin på morgonen sen & shit. Slockna på 5 sek! Låg & dreggla på kudden helt död till 16.00!
Det behövde jag.
Spelade in Marcus snarkningar också, för han tror inte på mig när jag säger att han gör det. Han säger bara: du har inga bevis. Men nu så hade jag de haha. Men då dög det inte. För det finns en vis hund som heter Hugo som kan snarka presis lika högt. Så sålänge jag inte hade inspelat där man ser att det är han så tror han mig inte. Sen börjar han as garva & får knappt luft för han hostar så mycke. Knäpp.
Jag har gått runt & försökt pyssla lite här hemma för att få någonting gjort. Jag är uttråkad men orkar endå inte göra något. Har iof bakat. Sockerkaka, chocolate-chip muffins (dom från igår är nästan slut) & Choklad maränger! Mmmmmm....guud va gott det ska bli. Speciellt med maränger som jag Älskar. Ska lägga upp recepten på bägge här sen så ni kan baka godsaker ni också =)

Nu ska det ätas & slappa framför tv:n. Sen ska jag ta hostmedicin & slockna för natten =)

Kram kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu