Riktig traderare....

2009-05-28 01:44:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har lagt upp massa kläder,skor m.m på tradera...Vilket jobb det är. Ligger massa saker överallt hemma med lappar om vad som ska till vem och hur mycke dom ska betala. Vilken förlust man går med igenligen till skillnad på vad man betalat för allt. Men man kan ju inte ha det liggandes för det. Bättre att man får nånting för det och bli av med det istället. Ska bli skönt att få det sista sålt och ivägskickat. Det sista ska jag lägga upp imorgon.
Kan verkligen behöva varenda krona jag får in. Har 50kr kvar när alla räkningar är betalda...blää..det räker inte till mycke mat där inte...men som sagt..tur att man säljer lite saker =)

I miss my baaabiiieess =( Imorron hämtar vi dom nog. Får se om det löser sig till helgen.

Haft en skit jobbig dag..massa jobbiga möten. Mådde inte så bra efter de. har tid i juni hos sjukgymnast nu iaf. Läskigt...hoppas inte jag måste operera revbenen iaf. Vill inte!!! =(

Var och lämnade min kamera på lagning idag. Så nu kan jag bara andvända min stora kamera. Den drar så mycke batteri och man kan inte direkt ta med den till Jess fest i helgen eller Sues fest nästa helg haha. Skulle se ut som en papparazzi =)

Är svin trött...ska upp tidigt me...Så..Sov gott =)

Kommentarer
Anonym

vad heter du på tradera??

2009-05-28 18:34:59
inger

Vem är det som undrar? =)

Haha..alla borde veta att jag är världens nyfiknaste =)



inger_and heter jag...titta gärna =)

2009-05-29 02:24:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu