Shopping beroende!

2009-05-25 00:34:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är nog dom flesta tjejer. Ni som vet hur det är att hellre köpa den där fina tex: toppen och äta nudlar 1vecka istället. Haha... Det är jag i ett nötskal =P.....Men är det värt. För min del iaf. =)  Jag blir verkligen  super glad =).... Jag vet att jag lovade att lägga upp vad jag shoppade. Men har redan varit uppe för länge med tanke på att jag endast sovit max 2timmar inatt igen!

Har tittat på film ikväll. My best friend´s girl. Jag tyckte den va skit kul. Sen vet jag inte om det är för att jag är väldigt trött =)

Nepp...uppdate imorron istället. Bed time.

Natti!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu