Tålamod...vad är det?!!!!

2009-05-29 02:22:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj vad tiden bara sprang iväg...Skulle skriva här redan vid 23 men det kom upp annat...Har testat på att gjuta lite...Nu måste man bara vänta ett helt dygn på att det är klart...Och jag har igen lust att vänta haha =) Hoppas det blir bra..Då kommer de bli en ny hobby jag blir beroende av =)

Idag har jag bara varit hemma. Har så ont i kroppen. Värk precis överallt. Så är det mer en 2veckor kvar tills min tid på sjukhuset. =(

Håller på att packa allas vinster fint & så så det ska skickas imorgon. =) Hoppas alla blir nöjda. Roligare om någon annan får andvändning av det man själv låter ligga av någon anledning. Ones trash is some onther ones tresures =) Haha säkert ingen vidare stavning på det där..men ni förstår =)

Börje plutt kom förbi med några lådor från jobbet så jag kunde skicka vissa skor jag sålt i dom. Shit vad frimärken det går åt att skicka. Ska köpa ca.70-80st imorgon...och då är det bara några paket. Dyrt att skicka post.
Vi drack iaf varm choklad med grädde & mini marsmellows...mmmmm...gott gott =)

 
Börje klagade inte iaf =)


Hämtade mina sötnosar idag också!! =D guuud vad man saknat dom. Helt sjukt mycke!


Haha...min lilla gremmling har kommit hem. Borde klippa henne snart igen =)


Ush...man har betalat sina räkningar nu. Pengarna kommer in & pengarna försvinner. Helt hopplöst. Men nu e det gjort iaf. Bättre att ligga plus minus noll än att inte kunna betala dom alls.

Ska upp tidigt imorgon så jag måste nog försöka sova nu....
Hoppas det går bra för dig att packa B =)

Puss & gonatt ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu