Äntligen!!!

2009-11-23 19:14:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har gått ca.2 veckor och äntligen har mitt paket kommit!!!
Börje var snäll att följa med mig till Veddesta och hämta det också. Thank you =)



Det kostar mycke att skicka från USA men det var det värt. Bara frakt/tullavgift m.m vart på över 500kr. Så det är inte så billigt direkt. Nu har Jessicas present kommit också. En äkta silverring som hon ska få stansad med text på. Hon har ju inte valt ut en present ännu så då tippsade jag om dessa.
Jag kan knappt vänta att få andvända stansarna. Men klockan är lite för mycke för att börja banka med dom nu.
Åååh, hur ska jag kunna vänta tills imorgon?

Köpte motivstansar, en mandrel och två äkta silverringar.
Och nu har jag inte tid att prata mer för nu ska jag pyssla lite =)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu