Jag vill åka på kryssning igen!

2009-11-05 19:00:10 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sitter och mummsar på väldans goda godisar..



...det är inte sötlakrits utan jordgubbsgodisar. Fanns såna på tallin-båten, så när jag såg dom på Willys var jag tvungen att köpa dom.
Va roligt vi hade =D

  

Jag vill åka på kryssning igen! Jag måste till Tallin för att fylla på barskåpet som är tomt nu, och sen måste jag ha torkat kött!!! Låter kanske inte så gott men jag är beroende! Torkat och smaksatt. Mmmmmmm... saknar.



När ska vi åka?? Snart!!




Kommentarer

Jag vill också åka!!!!!!! Men har ju inga pengar =( gråter Men vill verkligen, verkligen, verkligen försöka komma iväg så snart som möjligt..

Har aldrig åkt till tallin!

2009-11-06 00:13:01
Chris Andersson Karinsdotter http://chriskarinsdotter.blogspot.com

Jag vill verkligen också åka på kryssning! Jag vi inte försöka styra upp en kryssningshelg eller dygn eller vad det är ni brukar åka innan jul? Vore ju perfekt! Hör av dig sötnos. puss puss

2009-11-09 11:57:20
Mimmi

Jag vill jätte gärna åka på kryssning!! Men det blir nog inte på ett tag eftersom vi inte bor i sthlm just nu. Men sen tycker jag att du, jag, oussama och marcus och kanske fler ska åka :D Roliga bilder förresten haha. Och den där cheesecaken såg ju så himla god ut! Jag sitter här inne och gömmer mig för stormen som är här utanför haha stor kram

2009-11-14 17:38:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu