Läkarbesök

2009-11-20 18:59:46 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag på ett läkarberök. Och jag har influensan. Så vila och låta den gå över är det enda som hjälper. Så jag håller tummarna att det ger med sig snart.

Jag är jätte hungrig! Jag åt rester till lunch. Bakad potatis m.skagen. Så gott! Och ikväll blir det kycklingspett, klyftpotatis med aioli. Aiolin finns under recept, ni borde testa för den är goood.
Jag vill ha mat nu!
Väntar på att Marcus ska komma hem först bara.
En hel timme kvar tills han kommer hem dock =(.. får hitta något annat att äta så länge.

Maaat....




Kommentarer

hmmm..man kanske ska gå till läkaren själv..vi har mått ganska lika..hmm..

2009-11-20 20:20:45
veronica

krya på dig.....men nu kan du ju pyssla litte med smyckena =) alltid något positivt...jag har massa grejer att göra men inga saker till det förän nästa vecka...trist....jag är förkyld och max är också på väg att bli sjuk sååå trist...

kram vero

2009-11-21 10:32:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu