Under ombyggnad...

2009-11-13 04:51:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mitt kök är under ombyggnad.
Jag kände mig trött på att aldrig kunna jobba ordentligt med smyckerna när jag ville, så jag började spåna lite.
Min idé var något i den här stilen.

 
...och det var i denna hörna i köket som jag planerade att smyckeshörnan skulle hamna.

 
...som vanligt när jag fixar iordning hemma så blir resten av lägenheten en enda röra eftersom jag måste hitta nya platser åt alla mina tusen prylar. Och nej jag kan inte göra mig av med fler saker nu. Jag vägrar!
Och jag vet att man ska ta det lugnt och vila när man är sjuk, men jag blir så rastlös. Det är mest att jag hostar och sover dåligt just nu. Jag vill till jobbet! Men rethosta är inte så jätte kul att ha bland kunderna.

Jag tvingade med Börje att följa med mig en snabbis till Ikea tidigare. Fan va jobbigt de var, helt anfådd och slut när man kom hem. Han hjälpte mig att borra en jäkla massa hål i min omöjliga vägg. Tack tack tack för hjälpen. Annars hade jag aldrig fått det gjort.
Efter allt borrande så gick B hem och jag har suttit och skrotat med mina smyckes-prylar hela kvällen.

Inte riktigt klart men..



Det blev nästan exakt som jag hade tänkt mig. Och nu är det bara lite små fix som ska göras.
Vissa tavellister ska målas, 2 som ska fästas bättre i väggen, få allt på sin plats och lite annat smått. Skenan i taket kom upp också så det blev en väldigt fin lysande "vägg" i köket.

Nu hoppas jag bara på att hostan slutar så jag kan få mig lite sömn.
Gonatt/morgon alla!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu