Äntligen..

2009-10-25 14:40:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet faktiskt inte varför det tagit så lång tid. Men äntligen har jag målat om min hall. Kostade bara 129kr för färg. Så det är väll bara att man tycker det funnits viktigare saker att lägga pengarna på. Men nu när det är klart! Och fattar jag inte varför jag inte gjorde det för länge sen.
Det blev färgen Nougat & såhär såg det ut innan & efter.

 

Den ser inte riktigt ut som på bilden, så dåligt ljus i hallen. Men det blev mycke varmare och precis som jag ville ha det nu i hallen =D
Vi målade om några möbler också som det kommer före & efter bild på senare =).
Nu ska jag börja fixa fint i hallen =)
Puss puss

Ps. Tack tack tack min UNDERBARA Marcus som hjälpte mig att måla. Det är det värsta & tråkigaste jag vet. Så det blir en jäkla massa pluspoäng till dig ♥


Kommentarer
Mimmi

"Äntligen har jag målat om hallen" Jag tycker nog det ser ut som Marcus :P haha

Nu när du börjar jobba snart igen kanske du har råd att komma till London? Hoppas! Det skulle vara så roligt

2009-10-26 18:23:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu