Beställning

2009-10-12 17:38:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll gjorde jag en beställning på lite nya smyckestillbehör. Allt tar ju slut så himmla fort, det går åt mer material än vad man tror. Sånna små saker som bindögglor och hattpinnar. Tråkigt att köpa in men ett måste att ha.
Ska iväg till Panduro nu och köpa läderband då dom armbanden redan blivit sålda. Riktigt kul! =) Nu väntar jag bara på dom avslut jag vill ha som ska beställas. Omöjligt att hitta det man letar efter ibland.

Efter Panduro ska iaf Hugo hämtas hem... weee...båda mina killar hemma nu ♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu