Nervöst men endå spännande!

2009-10-28 01:09:08 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi och rände runt på en massa ärenden. Det var en så tråkig dag. Bara massa stress hela dagen.
Idag har jag varit på möte i Sundbyberg & ska iväg strax till Plantagen & sen Stinsen & köpa lite halloween prylar till festen. Beställde lite igår också från bodega.se
På hemvägen stannade vi på Blomsterlandet. Aldrig varit där förut, hittade massa fina saker! Man ville köpa jätte många krukor. Inte så farligt dyra heller. Krukor brukar kosta hur mycke som helst. Sen blev jag helt lyrisk när jag hittade två fina silvervaser i lite fattigmanssilver liknande "färg"

 

 

 

Sen hittade jag en stor fin tändsticksask nu till julen som kommer =P Och sen en rolig växt som heter levande sten. Köpte en liten kruka och sten så den känner sig hemma =D

Imorgon är det min första dag på Indiska. Wooohoo, va kul det ska bli! Nervöst men endå spännande.
Så nu är det mars i säng för att vara pigg imorgon =)
Nattinatt ♥ Önska mig lycka till =D

 


Kommentarer

Hej hej, du gillar verkligen shabby chic ser man :) Jättefint!

2009-10-28 09:32:35
Mette

Vad trevligt att du alltid svarar ;)!

2009-10-29 09:31:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu